WEBSHOP

0 termék - € 0,00

ÁVF

Az alábbi Általános Vásárlási Feltételek (a továbbiakban ÁVF) érvényesek, www.plotterpapir.hu honlapokon, illetve a QUALIROLL HUNGARY Kft.-től történő megrendelés esetén. Társaságunk fenntartja a jogot az ÁVF rendelkezéseinek módosítására, ezért kérjük, minden vásárlás előtt olvassa el a honlapon közölt feltételeket. Módosítás esetében a honlapon vagy telefonon leadott megrendelésekre a megrendelés leadásának napján érvényben lévő ÁVF rendelkezései érvényesek. Vásárláskor Ön beleegyezik, hogy elfogadja és betartja az itt felsorolt általános feltételeket éppúgy, mint a felhasználói szabályzatot.

Megrendelés, fizetés, a szerződés létrejötte

Rendelés:
Amennyiben rendelést szeretne leadni, illetve információra van szüksége, ügyfélszolgálatunk hétköznapokon 8-16 óráig rendelkezésére áll. Munkatársaink gyors, világos és helytálló választ adnak kérdéseire. A megrendeléseket csak írásban (e-mailen és webshop oldalon kitöltött mezők által) tudjuk elfogadni, melyek beérkezéséről minden esetben írásos visszaigazolást küldünk. A megrendelés esetleges lemondását vagy módosítását csak egyéni vizsgálat során tudjuk elbírálni. 
A végeredmény függ a rendelt termék jellegétől, a raktárkészlettől és attól, hogy az eredeti megrendeléstől mennyi idő telt el.

Fizetés:
Az első néhány rendelés alkalmával készpénzes vagy előre utalásos fizetési módok közül választhat. Készpénzes fizetés esetén átvételkor rendezheti az összeget a cég telephelyén, előutalás esetén pedig a visszaigazolásban található számlaszámra tudja elutalni a megadott összeget. Ebben az esetben az átutalás beérkezése után szállítunk, szállítólevéllel. A választott fizetés módjáról a megrendelés feladásakor kell nyilatkoznia.

 

Árak

A megadott eladási árak euróban értendőek és nem tartalmazzák az általános forgalmi adót. A megrendelt termékek házhoz szállításának díja minden esetben az egyes termékekre vonatkozó, és a vásárló által igénybe vehető szállítás típusától függ.

 

Szállítási feltételek

Kiszállítás:
A vásárolt termékeket az ország egész területére kiszállítjuk. A szállítást Budapesten és vidéken a GLS Hungary futárszolgálat teljesíti. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján partnereink számára egy igen kiszámítható és megbízható csomagszállítási rendszert dolgoztunk ki. A futárszolgálattal egyedi megállapodásunk van, mely alapján gyorsaságukat garantálni tudjuk vidéki kiszállítások esetén is.

Budapest és vonzáskörzete:
A hét minden munkanapján 10-17 óra között történik, ezért kérjük, hogy olyan címre kérje megrendelését, ahol ebben az időintervallumban elérheti kollégánk! Bizonyos esetekben lehetőség van extra kiszállítási időpont kérésére is, ilyen jellegű igényét kérjük írásban jelezze a rendelés leadásakor.

Vidék: 
A hét minden munkanapján 8-17 óra között történik, ezért kérjük, hogy olyan címre kérje megrendelését, ahol ebben az időintervallumban elérheti kollégánk! Bizonyos esetekben lehetőség van extra kiszállítási időpont kérésére is, ilyen jellegű igényét kérjük írásban jelezze a rendelés leadásakor.
A vevő köteles az átvételnél a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően a hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. Sérült csomagot ne vegyen át! A számlát és a termékhez kapcsolódó használati útmutatót, esetleg jótállási jegyet, egyéb információs anyagot a csomagban mellékeljük.

 

Elállási jog

A 2002. évi XXXVI Törvény értelmében 8 munkanap áll az Ön rendelkezésére, hogy visszaküldje azt a terméket, amely nem felelt meg elvárásainak. Nem gyakorolhatja a vásárló az elállási jogát a vonatkozó jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen a szerzői jogi védelem alatt álló termékek (pl.: hang-, illetve képfelvétel, valamint számítástechnikai szoftver) esetében, ha a csomagolást a vásárló felbontotta. Ügyfélszolgálatunkon történő vásárlás esetén nincs lehetőség elállásra.

A csomagot a vevő saját költségére küldheti vissza a számla és egyéb dokumentáció kíséretében. Kérjük, hogy a terméket ajánlottan vagy tértivevénnyel, értékbiztosítással adja fel, arra az esetre, ha terméke elveszik, károsodik, vagy megrongálódik. A visszaküldés költsége minden esetben a vevőt terheli. Amennyiben a vásárló a termék árát megfizette, az eladó az elállás közlését és a termék visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríti azt a vásárló által megadott bankszámlára történő átutalással. A vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

A vásárló az elállási joga gyakorlását írásban e-mailben: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.  köteles az eladónak bejelenteni. A vásárló a terméket az eladó 2723 Nyáregyhaza, Mátyás kiráy király utca 3. szám alatt található telephely és irodájába köteles visszajuttatni.

Az eladó csak akkor köteles a terméket visszavenni, ha a vásárló azt eredeti, bontatlan csomagolásban, sérülésmentesen a kiszállítással megegyező állapotban (nem lehet sérült a csomagolás, nem lehet semmilyen látható jele a használatnak, minden címke a helyén kell, hogy legyen) szolgáltatja vissza. Amennyiben a vásárló a terméket már használta és nem tudja azt hiánytalan, bontatlan csomagolásban, sérülésmentesen visszaszolgáltatni az eladónak, akkor az eladó nem veszi vissza a terméket és nem fizeti vissza a termék árát, ilyen esetben a terméket a vásárló költségére visszaszállíttatja a vásárlónak. A hiányos, megrongált, károsodott vagy összepiszkolt termékeket nem vesszük vissza. Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja. A megadott határidők a termék kézbesítési napjától számolandó. Ehhez a visszavonási joghoz a vásárlónak feltétel nélküli joga van, kivéve a szállítási költséget, mely a vásárlót terheli.

 

Szavatosság és jótállás

Termékeinkre a jogszabályokban meghatározott szavatosságot, illetve jótállást vállalunk! A vásárolt és később meghibásodott terméket, az eredeti számlával, garanciajeggyel és hibaleírással együtt Ügyfélszolgálatunkra várjuk. Az eszközök szállításáról a javítást kérő gondoskodik (QUALIROLL HUNGARY Kft. telephelye és az ügyfél telephelye között mindkét irányban).

RÓLUNK

Qualiroll Hungary Kft.

Cégünk fő profilja a thermo transzfer festékszalagok és címkék gyártása a kereskedelemben lévő nyomtatók minden típusához. Egyedi címkék, festékszalagok gyártása, CAB címkenyomtatók és kellékeik forgalmazása! Kínálatunkban még megtalálhatóak Canon, HP, Epson nyomtatók, fénymásoló papírok és egyéb tekercses termékek.

 

 

VÁSÁRLÓI FIÓK

KAPCSOLAT

QUALIROLL HUNGARY Kft.
HU-2723 Nyáregyháza
Mátyás Király utca 3.

Telefon: +36 29 690 172
Telefax: +36 29 690 171

Adószám: 24757328-2-13
Cégj.sz.: 13-09-166887

Adatkezelés

Image

TERMÉKEINK

új qualiroll webshop

Tisztelt Ügyfeleink!

Örömmel értesítjük Önöket, hogy elindít cégünk új webáruháza, mely a megújult külső mellett további termékekkel, szolgáltatásokkal is bővült. Adja le rendelését még ma, és használja ki márciusi kuponakcióinkat, melyeket az "Ajánlatok" menüpont alatt találhat meg. Az akciós kuponok, csak az új webáruházunkban használhatók fel és válthatók be.

* Figyelem: Jelenlegi "régi" webáruházunk 2024. március 31-ig lesz elérhető, ezért azt javasoljuk, hogy soron következő rendelését már az új felületen adja le. Felhívjuk visszatérő vásárlóink figyelmét, hogy új fiók regisztrálása szükséges, a régi felhasználó névvel és jelszóval nem tudnak bejelentkezni. Egyszerűen tegye kosárba rendelését, majd a pénztár oldalon pipálja be a "Fiók létrehozása" jelölőnégyzetet, így könnyen és gyorsan megadhatja kívánt felhasználó nevét és jelszavát, amellyel következő vásárláskor már egyszerűen be tud jelentkezni.

Vásárlási Információ
Állítsa be a pénznemet!

Felhívjuk figyelmüket, hogy a webshopunkban történő vásárláskor legyenek körültekintőek és ellenőrizzék, hogy a kosár pénznem "Forint"-ra legyen állítva. Ezt a vásárlás összesítésnél is megtehetik! A beállításra csak első alkalommal van szükség, utána rendszerünk az IP cím alapján ezt megjegyzi!

Fontos: időszakosan fejlesztéseket is végzünk, mely során a már meglévő ügyfeleknél is módosulhat az alap pénznem beállítás, így kérjük időnként ellenőrizzék!